Zaregistrujte se a získejte přístup k zákaznickému účtu plného výhod.
RegistracePokud máte jakýkoliv dotaz a přejete si ho řešit telefonicky, vyplňte prosím tento formulář a my vám zavoláme. Prosím, mějte na paměti, že uvedená časová okna vámi preferovaného času jsou orientační.
Objednané zboží zasíláme na vaší adresu pečlivě zabaleno v kartónech, které jsou přelepeny naší fiemní páskou. Vždy při převzetí zásilky od kurýra zkontrolujte stav zásilky - zda-li není poškozená naše páska, nebo poškozený kartón se zbožím.
V případě poškozené zásilky je zákazník povinen sepsat s dopravcem protokol o škodě ( doporučujeme pořídit fotodokumentaci ). Tento protokol s fotodokumentací nám neprodleně zašlete na naší adresu ( e-mailem nebo poštou ).
Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné neúplnosti nebo poškození zboží při dopravě nemůže kupující uplatňovat žádné nároky.